sobota, 30 listopada 2013

Nareszcie! Jutro nowy odcinek! + Pytanka


W kom w poprzednim poście dostałam dużo pytań od Nikoli (Kosmiczna miłość). Dziękuję Ci za wszystkie ciepłe słowa, to bardzo motywuje! Oczywiście na pytania odpowiem ale najpierw powiem Wam, że już o 9:00 w niedzielę kolejny odcinek :)


Okej, czas na pytania. :)

1. Ulubiona postać z Wolfblood?
Nie mam jednej ulubionej postaci. Najbardziej lubię Shannon, Maddy i Rhydiana. Ale Tom'a też bardzo lubię.
2. Czy będzie 3 sezon? Jak tak to kiedy?3 sezon zacznie być nagrywany w 2014, jest to OFICJALNIE potwierdzona przez BBC
3.Dodasz jakiś filmik na youtube związany z Wolfblood?W przyszłości na pewno coś dodam. Myślałam, żeby zrobić reklamę bloga.
4. Będzie 4 sezon? :)Niestety tego jeszcze nie wiemy, mam nadzieję, że będzie bo Wolfblood póki co jest hitem CBBC (inne seriale tej stacji nie są za fajne i mało śmieszne - zobacz Sadie J )
5. Bardziej lubisz Shannon czy Toma?Hm... chyba Shannon. Lubię Tom'a ale uważam, że jest trochę zbyt zaborczy.
6. Możesz pisać na blogu częściej? Bo kocham Twoje wpisy ;*Postaram się coś dodawać raz w tygodniu w roku szkolnym ( w święta i ferie posty będą co 2 dni ). Póki co szkoła nie daje mi możliwości pisać częściej. 2 gimnazjum to już nie żarty... :/
7. Opiszesz 8 odcinek 1 sezonu? Bo nie mogę go znaleźć. Jasne, ale postaram się też za bardzo nie spojlerować. W mieście gdzie rozgrywa się akcja serialu zaczynają ginąć ( nie, że umierać tylko zostają tak jakby skradzione)  zwierzęta. Ekscytacja Shannon tajemniczą bestią rośnie w siłę. Przyjaciele wyruszają z nią na poszukiwania bestii (znów). I chyba na tym skończę bo nie chcę zbytnio spojlerować. A i jeszcze jedno. Odc. oglądałam po angielsku więc niekoniecznie wszystko dobrze zrozumiałam.
8. Czy Rhydian i Maddy są parą w rzeczywistości?
Chyba nie bo nie spotkałam się ze zdjęciami jak się całują czy trzymają za ręce, ale może się mylę (poszperam na ten temat)
9. W jakich innych rolach grał Rhydian?http://www.filmweb.pl/person/Bobby+Lockwood-155254 <- tutaj masz wszystko :)
10. W jakich innych rolach grała Maddy?http://www.filmweb.pl/person/Aimee+Kelly-1596838 <- tutaj masz jej filmografię
11. Czy Shannon i Tom się kiedyś pocałują?Och, jak tu odpowiedzieć żeby nie spojlerować... Dobra UWAGA SPOJLER. Nie pocałują się. Shannon w 2 sezonie znajdzie miłość ale nie będzie to Tom.
12. Opiszesz dokładnie odcinek 1 sezonu 2 bo nie bardzo wiedziałam o czym oni rozmawiali na początku.Właśnie ja też nie do końca zrozumiałam, przepraszam. :(( Ale podobno będą napisy do sezonu 2 (chyba na początku 2014 na baje.pl)
13. Ulubiona postać? Nie mam jednej takiej. :c Są to: Shannon, Maddy, Rhydian ale lubię wszystkich bo każda coś wnosi do serialu.
14. Kiedy będzie 14 odcinek? Oba sezony liczą po 13 odcinków.

Mam nadzieję, że podoba się Wam ten post. Postaram się pisać w każdy weekend.

Shannon


4 komentarze:

  1. Czy Maddy będzie w 2 sezonie i w 3 czy nie, a i z którego sezonu jest moment jak Maddy całuje się ( i jednocześnie chyba żegna) z Rhydianem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co po prostu twój blog jest świetny i tyle . Rozumiem że nie możesz aż tak często dodawać postów , bo tez jestem w 2 gimnazjum i to już nie przelewki . ;) Jak będziesz chciała jeszcze jakiejś pomocy albo coś to pisz , ja też mam swój blog , nie jest taki doskonały jak twój , no ale . ( jakbys chciała zajrzeć to tu jest link - http://wolfblood82615.blogspot.com/ ) ;P Pozdrawiam i czekam na następny odcinek po polsku i twój kolejny wpis ; P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktoś chce mam 10 odcinków 2 sezonu . Po angielsku oczywiście i mam też napisy ale one też po angielsku .

    OdpowiedzUsuń