niedziela, 10 listopada 2013

Gdzie 4 odcinek? + kolejne pytania + miasteczko z serialu

Cześć. :)
Niedziela jest od niedawna moim ulubionym dniem ze względu na Wolfblood. Naprawdę ciężko było mi wstać zwłaszcza, że wczoraj do 22 robiłam za opiekunkę. No ale o 9:00 zasiadłam przed TV włączyłam Disney Channel i moim oczom ukazał się... 1 odcinek! Powinien być 4, co pewnie wiecie. Może jest jeszcze szansa, że o 15:00 go puszczą a jak nie to musimy czekać do następnego tygodnia... :/

UWAGA SPOILER 

W komentarzu otrzymałam kolejne pytania zadane przez Sykesową.

1. Najfajniejsza scena?
Dla każdego to będzie inny moment naszego ukochanego serialu. Dla mnie jest to jednak przemiana Maddy i moment kiedy Shannon śpiewa na festiwalu
2. Co się będzie działo w następnych odcinkach?
W odcinku 4 wilko krwiści oraz ich przyjaciele będą zdawać egzaminy. Stras z tym związany sprawi, że Maddy będzie tracić nad sobą kontrolę. Czy Rhydian zdoła jej pomóc? W odcinku 5 będziemy mieli do czynienia z pełnią i obawami Maddy co do przemiany. Tego samego dnia szkoła organizuje wycieczkę do jakiegoś historycznego miejsca (nie zrozumiałam jakiego). Stanie się też coś Rhydianowi- na szczęście nic poważnego.
3. Kto będzie tym nowym wilkiem?

Nie mam pojęcia czy chodzi Ci o 1 czy 2 sezon więc powiem, że później dołączy do ekipy sporo dzikich wilko krwistych w tym Jana.


Stoneybridge czyli miasto z Wolfblood

Stoneybridge

Stoneybridge to fikcyjne miasto stworzone na potrzeby serialu. Nie jestem pewna ale prawdopodobnie miasteczko mieści się w Newcastle/Walii. Bardzo mi się podobają te budynki. :)


Mam nadzieję, że post się Wam podobał.

Shannon

5 komentarzy:

  1. Bedzie w Niedzielę nowy odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo , masz świetnego bloga ;P Mam nadzieję że wpadniesz na mojego , zapraszam ;) http://wolfblood82615.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystki (9odzcinków ) jest na kreskoweczki .pl (przez o )

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoneybridge nie jest w Walii przecież oni myślą że Rhydian jest z Walii!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystko jest kręcone w Wielkiej Brytanii ...

    OdpowiedzUsuń