niedziela, 2 lutego 2014

Koniec sezonu pierwszego



Ach, no i już po finale! Trzymał w napięciu, prawda? Bardzo mi się podobał, i nie mogę się doczekać aż na Disney Channel zaczną emitować drugi! A co nas czeka w drugim sezonie?


  • Pojawi się Jana a wraz z nią inni wilkokrwiści
  • Rhydian wróci i będzie miał dłuższe włosy ;)
  • Shannon odnajdzie miłość. ♥
  • A Rhydian i Maddy się pocałują

Tak więc możemy już wyczekiwać sezonu 2. Przy okazji, który odcinek pierwszego sezonu podobał się Wam najbardziej? Ja nie jestem w stanie wybrać, każdy był super! :))

Shannon

21 komentarzy:

  1. Wiadomo kiedy będzie drugi sezon po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej , ja dopiero wczoraj zaczęłam prowadzić swojego bloga i chciałbym się zapytać czy byś zerknęła na niego i powiedziała czy ci się podoba, dała jakieś wskazówki ? Twoje zdanie jest dla mnie naprawdę ważne bo twój blog jest ekstra i znasz się na prowadzeniu bloga. Oto link :http://wolfblood100polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D Zobaczyłem twojego bloga i jak dla mnie, biorąc pod uwagę, że dopiero zaczynasz historie z blogami to naprawdę dobrze ci wyszedł, aczkolwiek jedna uwaga: Wg mnie powinnaś zmienić tło. Sam obrazek jest ładny,ale głupio wygląda tyle razy powielony A i jeszcze jak jest po lewej archiwum bloga to zauważ że te niebieskie litery zlewają się z tłem. Te dwie rzeczy powinnaś zmienić, ale nie przejmuj się :) bo ogólnie mając też na uwadze, że prowadzisz go od wczoraj świetnie ci wyszedł.

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa , masz rację, rzeczywiście to powinnam oprawić, zaraz biorę się do pracy, jeszcze raz bardzo dziękuję :)

      Usuń
    3. A może wiesz czy mogę gdzieś znaleźć odcinki wolfblooda drugiego sezonu z polskimi napisami? Wiem że polski dubbing jeszcze nie wyszedł a podobno drugi sezon ma się w Polsce ukazać dopiero we wrześniu ;-;. Do tego czasu stracę zainteresowanie tym serialem, a wersja angielska jest ciężka do zrozumienia. Za wszelką pomoc z góry dziękuje :D

      Usuń
    4. Nie masz się co przejmować ;) Myślę ,że we wrześniu to 2 sezon się skończy ;) Mam nadzieję ,że jak skończą się powtórki to już zaczną puszczać 2 sezon :)

      Usuń
  3. Też szukałam odcinków z napisami ale niestety nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda :c Z tego wynika, że jestem zmuszony obejrzeć odcinki po angielsku, bo czekanie do września to przesada, 1 miesiąc to przesada a co dopiero aż tyle. Czekając tak długo, " czar " pryśnie, a serial przestanie mnie interesować. Widocznie nie mam wyboru...

      Usuń
    2. serio warto nawet po angielsku bo nawet jak czegos nie rozumiesz to sceny ci podpowiedza o co chodzi

      Usuń
  4. Hej wiesz może jak nazywają się te wszystkie piosenki w odcinku gdzie mady tańczy street dance (czy jakoś tak) .?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale spoiler z tym pocałunkiem ... :.<

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze.. Wszyscy mówili ,że super koniec 1 sezonu dla mnie nie był super :C Myślałam ,że Maddy pobiegnie do Rydiana i powie mu ,że go kocha i żeby nie odchodził :D Wiem.. Mam MEEEGA wyobraźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak myślałam :P Miałam taką nadzieję no ale niestetyy się nie udało

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak jest ktoś zainteresowany to posiadam 10 odcinków sezonu 2 z napisami . No ale niestety odcinki i napisy po angielsku . Nie chce wam zdradzać fabuły 2 sezonu ale będzie super . Najlepszy finał (13 odcinek) 2 sezonu . Aż się popłakałam ;( Jak ktoś chętny na odcinki to zapraszam . Może uda mi się przetłumaczyć napisy do tego czasu .
    Pozdrawiam
    ~OluSia

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym zaprosić na mojego bloga,
    dopiero zaczynam,
    jednak historia inspirowana jest Wolfblood,
    właściwie jest to moja interpretacja dalszego ciągu historii po 2 sezonie ;)
    więc może będzie interesująca xx

    http://wolfblood-of-wales.blogspot.com/
    :) pozdrawiam!

    no i oczywiście - uwielbiam tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetnego bloga :)))) Serio :) Często na niego wchodzę :) Jeśli będziesz miała czas to zapraszam na mój :)
    http://wolfblood82615.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://ichef.bbci.co.uk/programmeimages/p01gt9yf/p01gw631_832_468.jpg <----- tak bedzie wyglądał Rhydian w 2 sezonie???

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na http://wolfbloodx.blogspot.com/ Nowy blog, więc mało postów, ale niedługo się od nich zaroi.
    We <3 WOLFBLOOD ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominuję Cię do Libster Blog Award

    http://misiaczek-tysiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń